- MINI Countryman Black Friday Edition στη Σπανός ΑΕ
- Όλα τα EV της Ford με επιπλέον όφελος ανταλλαγής αυτοκινήτου
- Κορυφαία επίπεδα ασφάλειας 5 αστέρων από τον Euro NCAP για το νέο αμιγώς ηλεκτρικό Ford Capri
- Το SERES 5 σε ειδική τιμή Black Friday: 49.900 €!
- DFSK Black Friday: Οικογενειακά SUV με όφελος έως 2.000 €
Volkswagen Polo TSI 1.0 95hp
Polo όπως λέμε… Golf!
Όσες φορές κι αν το έχεις ακούσει, όσο κι αν ξέρεις ότι οι καιροί αλλάζουν, μόνο όταν το δεις με τα ίδια σου τα μάτια μπορείς να καταλάβεις ότι αυτό που ήξερες πριν λίγα χρόνια για τα μικρά αυτοκίνητα πόλης έχει πάψει να ισχύει. Φυσικά αναφέρομαι στο γεγονός ότι πλέον το μέγεθος, τα χαρακτηριστικά, ο εξοπλισμός και τα όσα σου προσφέρει γενικά ένα αυτοκίνητο του B segment επαρκούν και με το παραπάνω για τις ανάγκες μιας οικογένειας. Αυτό ακριβώς έκαναν τα μικρομεσαία πριν μια δεκαετία και τώρα μπορεί να γίνει πράξη από ένα αυτοκίνητο όπως το VW Polo. Η 6η αυτή γενιά άργησε να βγει στους δρόμους, καθώς το προηγούμενο κυκλοφορούσε ήδη απ’το 2009 με μετέπειτα facelift, σημειώνοντας εξαιρετικά νούμερα πωλήσεων. Οπότε το νέο θα έπρεπε να βασίζεται στην ίδια συνταγή και να είναι πολύ καλύτερο. Η πλατφόρμα MQB περίμενε υπομονετικά να προστεθεί και το νέο Polo. Έτσι, γεννήθηκε ένα… τεράστιο Polo! Η συγκεκριμένη πλατφόρμα της VW είναι ικανή να δημιουργεί αμάξια με διαφορετικά μετατρόχια, μεταξόνια, διαστάσεις και το κύριο χαρακτηριστικό είναι ότι κάνει εξαιρετική διαχείριση των εσωτερικών χώρων. Όπως είχαμε πει και όταν πρωτοεμφανίστηκε, το νέο Polo είναι ελάχιστα πιο μικρό σε μήκος απ’το Golf 4ης γενιάς και έχει το ίδιο πορτ μπαγκάζ με ένα Golf 5 ή 6! Τόσο πολύ μεγάλωσε.Έχει τεράστιους χώρους για την κατηγορία του και είναι πιο ώριμο από ποτέ, σε τέτοιο βαθμό που αν παρέμενε για πολύ καιρό ακόμα το Golf 7, ίσως να απειλούνταν.
-
Εξωτερική εμφάνιση
Το νέο Polo θυμίζει σε μεγάλο βαθμό το προηγούμενο, κάτι που δεν είναι απαραίτητα κακό, αφού εκείνη η γενιά ήταν – υποκειμενικά μιλώντας – η πιο όμορφη από όλα τα Polo. Συγκρίνοντας τις μεταβάσεις από γενιά σε γενιά κι όχι τα facelift που έμεναν για αρκετά χρόνια διορθώνοντας ατέλειες της πρώτης παρουσίασης, θα έλεγες ότι οι σχεδιαστές δεν ήταν και τόσο τολμηροί. Όμως, πρέπει να σκεφτούμε κι απ’την άλλη πως δεν αλλάζεις ριζικά κάτι που είναι αποδεδειγμένα επιτυχημένο – στην όψη τουλάχιστον. Έτσι θα σκέφτηκαν στο Wolfsburg και το νέο Polo είναι μεν πιο φουσκωμένο, μοιάζοντας περισσότερο με Golf, αλλά έχει αρκετές γωνίες και πολλές, διαφορετικές γραμμές. Στο μπροστινό μέρος ξεχωρίζει η νέα τάση της Volkswagen με την old-fashion γρίλια σαν προέκταση του καπό πάνω απ’το σήμα, ανάμεσα στα φανάρια. Ξεκίνησε αρκετά έντονα στο Arteon και σιγά σιγά αρχίζει να κοσμεί τις “μούρες” όλο και περισσότερων μοντέλων της VW! Επίσης – λόγω MQB – με την αύξηση στο μετατρόχιο, το καπό τραβήχτηκε περισσότερο προς τα μπροστά, μαζί με τα φτερά, φτιάχνοντας τρία διαφορετικά επίπεδα, όπως ακριβώς σχηματίζονται και στο Golf. Αυτό δημιουργεί ένα αρκετά δυναμικό εμπρός μέρος, με όγκο σε συνδυασμό και με τα φανάρια που έχουν αρκετές γωνίες. Κρίμα που δεν έχουν στην έκδοση Comfortline ενσωματωμένα τα led ημέρας στο εσωτερικό τους, καθώς το βάθος και το εσωτερικό σχήμα σε προϊδεάζουν ότι κάτι ωραίο θα ανάψει από εκεί μέσα, αλλά μάταια! Θα σε ξεγελάσει και θα εμφανιστεί από κάτω, δίπλα απ’τους προβολείς ομίχλης.
Στα πλάγια ένα καινούριο, διπλό νεύρο ξεκινά απ’το μπροστινό φτερό, περνά απ’τα χερούλια και καταλήγει μέχρι το πάνω επίπεδο των πίσω φαναριών. Συνεχίζει μάλιστα και στο πορτ μπαγκάζ χωρίζοντας έτσι την πίσω πόρτα σε δύο επίπεδα ως προέκταση αυτού του πλαϊνού νεύρου. Αν από τα μπροστινά φανάρια και την πλαϊνή όψη του νέου VW Polo είχατε αναμνήσεις απ’την προηγούμενη γενιά, τότε που να δείτε τα πίσω φανάρια! Ίσως θα χρειαστεί να ανοιγοκλείσεις τα μάτια σου κάποιες φορές για να είσαι σίγουρος, αλλά στο τέλος θα δεις ότι είναι μεγαλύτερα, μπαίνουν πιο μέσα στην 5η πόρτα κι έχουν μια πιο φιμέ εσωτερική επένδυση. Το πλαστικό κομμάτι του πίσω προφυλακτήρα προορίζεται στις πιο ακριβές εκδόσεις – πακέτο R Line – για να φιλοξενεί τις ψεύτικες απολήξεις της εξάτμισης στις δύο άκρες. Στη συγκεκριμένη έκδοση είναι ένα κούφιο πλαστικό που βάζεις το χέρι σου βαθιά μέσα, χωρίς κανένα λόγο! Άσε που θα γεμίζει βρωμιά κι άντε να το καθαρίσεις εκεί μέσα. Τουλάχιστον δεν ξεχωρίζει με το μάτι, οπότε δε δίνεις και τόση σημασία σ’αυτή τη λεπτομέρεια, αφού κι εκείνοι από όπου μπορούν περιορίζουν το κόστος. Τέλος, οι ζάντες αλουμινίου 15 ιντσών ξεχωρίζουν με τη διχρωμία σε ασημί και μαύρο γυαλιστερό, ενώ ταιριάζουν άψογα με την όλη εμφάνιση του νέου Polo. Αν και σε μια μεγαλύτερη διάσταση θα ήταν πολύ πιο όμορφες, ειδικά αν σκεφτείς ότι οι συγκεκριμένοι θόλοι χωρούν τις 18-άρες του GTi, σε πιάνει μια μικρή ζήλεια!
-
Εσωτερικό – Εξοπλισμός
Ευτυχώς για τη νέα γενιά Polo, το εσωτερικό του δεν έχει καμία, μα καμία σχέση με το παρελθόν! Όχι πως υπήρχε κάτι κακό, απλά τώρα είναι ένα εντελώς διαφορετικό, νεανικό, μοντέρνο, ποιοτικό και πέρα για πέρα ευχάριστο εσωτερικό. Δεν είναι καθόλου βαρετό. Δεν ακολουθεί τα σχεδιαστικά στερεότυπα που έχεις συνηθίσει από την VW. Δεν το λέω μόνο για το περίγραμμα που διατρέχει όλο το ταμπλό και μπορεί να έχει το χρώμα του εξωτερικού (!) φωτίζοντας έτσι όλη την καμπίνα, ούτε για το μαύρο, γυαλιστερό περίγραμμα που περιέχει την οθόνη αφής και τα όργανα – με δυνατότητα φυσικά να υπάρχει η μεγάλη οθόνη αφής 8″και το πλήρως ψηφιακό καντράν. Έχει ξεκάθαρες γραμμές και μάλιστα – αν είναι δυνατόν – σε γερμανικό αυτοκίνητο να υπάρχει ασυμμετρία σ’αυτές! Το κάτω μέρος της κεντρικής κονσόλας απ’τη μεριά του οδηγού είναι ανοιχτό, έχοντας πρόσβαση στο λεβιέ και στον αποθηκευτικό χώρο κάτω απ’τις θύρες USB. Αντίθετα, απ’τη δεξιά μεριά, τράβηξαν μια γραμμή λες και ήθελαν να μπλοκάρουν το οποιοδήποτε χέρι που θα τολμούσε να μπει σ’εκείνη την περιοχή! Όλα αυτά είναι πραγματικά έξω απ’τα συνηθισμένα πρότυπα μιας γερμανικής καμπίνας και είναι πολύ ευχάριστο να το βλέπεις στο νέο Polo. Η οθόνη αφής είναι 6,5 ιντσών με proximity sensor, σύνδεση για το κινητό κι αρκετές υποδοχές για usb ή κάρτες SD, ενώ έχει στις άκρες, πλήκτρα αφής για συντομεύσεις στις λειτουργίες του συστήματος που βοηθούν πάρα πολύ στη χρήση όταν οδηγείς. Εννοείται μπορείς να το χειρίζεσαι μέσω των κουμπιών στο τιμόνι και όλα είναι βαλμένα στη σωστή θέση, άψογα, εργονομικά. Το μόνο αρνητικό είναι οι τεράστιες δαχτυλιές που αφήνουν τα χέρια σου πάνω στο μαύρο περίγραμμα και στην οθόνη την οποία όταν κλείσεις εντελώς, κάνουν μπαμ από μακριά! Στο τριάκτινο flat bottom τιμόνι θα βρεις επενδύσεις απ’το ίδιο gloss μαύρο, ενώ ο αναλογικός πίνακας οργάνων είναι αρκετά λιτός με τη γνωστή κυκλική διάταξη κοντέρ-στροφόμετρου και τη μικρή οθόνη πληροφοριών στη μέση.
Όμως, όπως είπα και στην αρχή, το νέο Volkswagen Polo ξεχωρίζει για τους τεράστιους χώρους του. Κάθεσαι άνετα στη θέση του οδηγού και ο πίσω σου θα έχει άπλετο χώρο για τα γόνατα, χωρίς να “βρίσκει” το κεφάλι στην οροφή, ακόμα κι αν είναι ψηλός. Ίσως τα πράγματα για το κεφάλι να αλλάξουν αν υπάρχει οροφή ηλίου, αλλά δεν πιστεύω σε τέτοιο βαθμό ώστε να υπάρχει πρόβλημα. Σίγουρα, όμως, θα στριμωχτούν 3 ενήλικες στο πίσω κάθισμα για ένα ταξίδι πολλών ωρών. Η χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ μπαίνει στα χωράφια της μεγαλύτερης κατηγορίας με 355 λίτρα και προφανώς είναι υπέρ αρκετά για να καλύπτεις τις ανάγκες σου, την ώρα που το διπλό δάπεδο και τα διάφορα άγκιστρα κάνουν παιχνιδάκι το φόρτωμα-ξεφόρτωμα. Στο βασικό εξοπλισμό της Comfortline έκδοσης υπάρχουν μεταξύ άλλων το Front Assist, Hill Assist, σύστημα αναγνώρισης πεζών ή ακόμα και αυτόματο σταμάτημα σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης. Όλες καλές και χρυσές οι βοήθειες για τον οδηγό, αλλά αλήθεια σας λέω, αυτό το Front Assist με έχει κατατρομάξει! Είναι για να επιβλέπει το χώρο μπροστά απ’το αυτοκίνητο και σε περιπτώσεις που εσύ αμέριμνος νομίζεις ότι χωράς πολύ εύκολα ανάμεσα από ένα αυτοκίνητο κι έναν κάδο για παράδειγμα, θα αρχίσει να σου “φωνάζει” μες στα αυτιά σου να σταματήσεις! Τι έκανα ρε παιδιά; Τι παίχτηκε; Αυτή είναι η πρώτη αντίδραση, αλλά μετά το συνηθίζεις και ξέρεις πότε θα σου “φωνάξει” ξανά. Το Hill Assist βοηθά αρκετά, ειδικά τους νέους οδηγούς και φυσικά είναι εύκολο να υπάρχει, καθώς το ESP ελέγχει τα φρένα και στους 4 τροχούς, χωρίς να είναι αναγκαστικό το ηλεκτρικό χειρόφρενο. Έτσι, παραδοσιακά θα κατεβάσεις το χειρόφρενο και με μια αίσθηση ικανοποίησης θα πεις “Ναι! Ευτυχώς δεν είναι κι αυτό ηλεκτρικό…” Αφού ξέρετε, μας αρέσουν οι πιο old school καταστάσεις!
-
Κινητήρας – Τεχνολογία
Μπορεί η Ford να ξεκίνησε το κόλπο με τους τρικύλινδρους χιλιάρηδες Ecoboost, όμως κανείς δε μπορεί να αμφισβητήσει τη δασκάλα του downsizing που λέγεται Volkswagen, όταν το 2006 παρουσίασε το twincharger θαύμα Golf GT με 170 ίππους από 1.400 κ.εκ. με τούρμπο-κομπρέσορα. Φυσικά πολλά έχουν αλλάξει από τότε. Άλλο ένα τρικύλινδρο χιλιάρι με τούρμπο που αποδεδειγμένα είναι η μόδα της εποχής, όταν θες επιδόσεις και αποδοτικότητα ταυτόχρονα. Η συγκεκριμένη διάταξη είναι 999 κ.εκ. και στην έκδοσή μας απέδιδε 95 άλογα. Υπάρχει και η αντίστοιχη με 115, όμως θα χρειαστεί να πληρώσεις κάτι παραπάνω για τα 20 εξτρά άλογα. Δεν είναι, όμως, η δύναμη του 1.0 TSI που θα σε ικανοποιήσει, αλλά η ροπή του. Με 175 Nm απ’τις 2.000 στρ/λεπτό μπορείς να έχεις άνετες ρεπρίζ και να ανεβάζεις τα km/h χωρίς κόπο. Ο ήχος του γίνεται λίγο τραχύς όσο “φορτώνει”, αλλά σε καμία περίπτωση δεν ενοχλεί, ενώ με σταθερό γκάζι δεν τον καταλαβαίνεις καν. Το κιβώτιο είναι μηχανικό 5-τάχυτο σε αντίθεση με την πιο ακριβή έκδοση του TSI με τα 115 που είναι 6-τάχυτο. Ίσως και στα 95hp να ήθελες τις 6 σχέσεις, αλλά το συγκεκριμένο έχει μια σωστή κλιμάκωση που βοηθά να κάνεις γρήγορες επιταχύνσεις και με την πιο μακριά 5η να έχεις λιγότερες στροφές με στόχο την καλύτερη κατανάλωση. Μιας και είπα για κατανάλωση, το Polo έβγαζε καθημερινά νούμερα 6,5 με 7 lt/100 και με ένα γέμισμα κάναμε σχεδόν 500 ζόρικα χιλιόμετρα. Όσο κι αν το start/stop επενέβαινε, όσο κι αν σε κάθε φρένο ανακτούσε ενέργεια για να τη δίνει στη μπαταρία, το πόδι ήταν βαθιά στο πάτωμα στις περισσότερες των περιπτώσεων και παρ’όλα αυτά κατάφερνε να έχει εξαιρετική αυτονομία. Τελευταίο άφησα ένα ευαίσθητο θέμα για τη γερμανική εταιρεία, τις εκπομπές ρύπων. Με τις 15-άρες ζάντες, το Polo εκπέμπει 101 g C02/km ή 103 αν επιλέξετε τις μεγαλύτερες διαστάσεις (99 ευρώ τέλη κυκλοφορίας).
-
Στο δρόμο
Οι ευεργετικές συνέπειες στο μεγάλωμα των διαστάσεων δεν ήταν μόνο στους διαθέσιμους χώρους, αλλά και στο πάτημα του νέου Polo. Αυτό φαίνεται απ’το πρώτο χιλιόμετρο που θα κάνεις. Δεν είναι μόνο η πιο στιβαρή αίσθηση στην κύλιση, ούτε οι μειωμένοι αεροδυναμικοί θόρυβοι, είναι ότι το νιώθεις πολύ δεμένο και σου δίνει την εικόνα ενός πιο μεγάλου αυτοκινήτου που για να σκεφτώ… πλέον είναι! Όταν ξεπερνάς τα 180+ ακούς πολλά περισσότερα και ίσως να ήθελες μια ακόμα καλύτερη μόνωση, αλλά αυτά είναι λεπτομέρειες. Το καλό είναι ότι γίνεσαι ένα με τη θέση οδήγησης αμέσως, χωρίς να ψάχνεις πολλά πολλά. Έκανες τη ρύθμισή σου, κούμπωσες πρώτη, έφυγες. Σε όλες τις προσπάθειές μας για 0-100, κάνοντας ένα πιο άγριο ξεκίνημα, ενώ το ASR ήταν εκτός λειτουργίας, στην ουσία ποτέ δεν ήταν! Αν έχανε αρκετή πρόσφυση έμπαινε και σε έκοβε. Δε φτάνει που έψαχνες στις ρυθμίσεις του αυτοκινήτου στην οθόνη – κι όχι με ένα απλό κουμπί κάπου εξωτερικά – για να απενεργοποιήσεις το ASR, ήταν εκεί έτοιμο να επέμβει ανά πάσα στιγμή. Αφού το αφήσεις αυτό στην άκρη, όλα από κει και πέρα πάνε απ’το καλό στο καλύτερο. Η κάθε σχέση τελειώνει άμεσα, πας στην επόμενη με μια πολύ γρήγορη αλλαγή και το κυριότερο είναι ότι το ηλεκτρόγκαζο δε θα σε προδώσει. Έχει μια εξαιρετική αίσθηση που στις αλλαγές τέρμα γκάζι θα τα δώσει όλα, αμέσως και δε θα υπάρχει σχεδόν καμία υστέρηση, λες και είναι με ντίζα! Σε εντυπωσιάζει αυτό, όχι μόνο στις αλλαγές, αλλά και στο ότι έχει άμεση απόκριση χωρίς να πηγαίνεις με “λόξυγγα” στο άσε-πάτα. Μετά τις 5.500 στρ/λεπτό δεν έχει νόημα να το πας, όμως αν ποτέ το χρειαστείς μπορείς να συνεχίσεις πάνω απ’τις 6.000. Τα μικρής διάστασης ελαστικά 195/55 στη ζάντα 15 ιντσών βοήθησαν στο να πετύχει καλά νούμερα επιτάχυνσης, κάνοντας το μικρό της Volkswagen να φτάνει στα πρώτα 100 σε 10+ δευτερόλεπτα. Συνήθως, όταν κερδίζεις κάπου, χάνεις κάπου αλλού σε τέτοιες περιπτώσεις.
Δείτε εδώ το βίντεο της γνωριμίας μας με το νέο VW Polo!
Το πλαίσιο έχει τρομερές δυνατότητες και άνετα δέχεται αρκετή περισσότερη ιπποδύναμη. Η ρύθμιση της ανάρτησης έχει έναν μαλακό προσανατολισμό με στόχο την άνεση στην πόλη ή στο ταξίδι. Αυτό δε σημαίνει σε καμία περίπτωση ότι δε θα στρίψει με σωστό τρόπο. Ίσα ίσα που σε εντυπωσιάζει με το πόσο καλά στημένο είναι, το ότι δεν είναι καθόλου βαρετό και πως αντιδρά με έναν εύκολα διαχειρίσιμο τρόπο στο όριο. Θα είχε σίγουρα καλύτερη πρόσφυση στις στροφές με ένα μεγαλύτερο λάστιχο, καθώς παίζοντας με το τιμόνι στο turn in χάνει αρκετή πλευρική πρόσφυση, την ώρα που πλαίσιο και αναρτήσεις έχουν τη δυνατότητα να αντεπεξέλθουν σε μεγάλη φόρτιση. Δύσκολα θα νιώσεις το πίσω μέρος να ανοίγει την τροχιά του, καθώς ή θα είναι κολλημένο στην άσφαλτο σε γρήγορες στροφές ή θα διορθώνεις το μπροστινό στις πιο αργές. Ακόμα και σε πολύ κλειστές με τέρμα γκάζι δε φύγει απ’τη γραμμή που του έδωσες, δείχνοντας ότι η υπερβολική υποστροφή είναι κάτι που πρέπει να ξεχάσεις! Πολλές φορές μάλιστα, με ένα μικρό “τσίμπημα” στο χειρόφρενο μπορούσες να το γυρίσεις ακόμα πιο εύκολα μέσα σε μια κατηφορική φουρκέτα, ώστε να έχεις μια πιο ίσια και γρήγορη έξοδο. Εντάξει, αν το σηκώσεις λίγο παραπάνω και μπλοκάρουν για τα καλά οι πίσω τροχοί με αποτέλεσμα να τείνει να “φύγει η ουρά”, τότε το ESP θα μπει με τη μία κόβοντας την όποια χαρά. Εκτός απ’τη γρήγορη απόκριση του γκαζιού που σε κάνει να εμπλέκεσαι περισσότερο στην οδήγηση, άλλο ένα στοιχείο προς αυτή την κατεύθυνση είναι το εξαιρετικό σε αίσθηση τιμόνι. Είναι μεν ηλεκτρικό, αλλά η αίσθησή του είναι λιγότερο τεχνητή, θυμίζοντας κάτι από υδραυλικό τιμόνι. Ελαφρύ στις συνθήκες πόλης, όμως ακριβέστατο σε συνθήκες γρήγορης οδήγησης, δίνοντας πίσω αυτό το feedback που θες για να καταλάβεις τι κάνει το Polo. Βέβαια, θα ήθελες μια καλύτερη στήριξη στα καθίσματα όταν πας γρήγορα, αλλά τουλάχιστον είναι άνετα. Έχουν βρει μια ιδιαίτερη ισορροπία μεταξύ άνεσης και δυναμικής οδήγησης που σε κάνει να θες να στρογγυλοκαθίσεις στη θέση του οδηγού, χωρίς προοπτική να βγεις!
-
Συμπέρασμα
Δεν είναι δα και τόσο δύσκολο. Μπορείς κάποιες φορές να καταλάβεις το πόσο καλό είναι ένα αυτοκίνητο ακόμα κι όταν πρωτοβγεί, επιβεβαιώνοντας τις προβλέψεις σου όταν το οδηγήσεις. Το νέο Polo ανήκει σ’αυτή την κατηγορία και ήταν πραγματικά ένα απ’τα αυτοκίνητα που περιμέναμε με ανυπομονησία να πάρουμε στα χέρια μας ύστερα από όλα όσα είχαμε ακούσει και περιμέναμε για εκείνο. Ξέρετε ποιο είναι, όμως, το καλύτερο. Ότι δε μας απογοήτευσε. Ήταν αυτό ακριβώς που περίμενες και κάτι παραπάνω. Δεν έγινε απλά πιο μεγάλο, πιο ώριμο. Έγινε καλύτερο. Καλύτερο από όλες τις απόψεις, είτε αυτό είναι η λειτουργικότητα είτε είναι οι ευχάριστες στιγμές που περνάς οδηγώντας το. Η απλότητα του χαρακτήρα του Volkswagen Polo, η δυνατότητα δηλαδή να σου κάνει όσα ζητήσεις, είναι το κλειδί της επιτυχίας. Όχι μόνο της εμπορικής, αλλά και της ουσιαστικής, καθώς δεν είναι απλά το αυτοκίνητο με το οποίο θα κάνεις μόνο ένα ταξίδι ή που θα κρατήσεις για λίγο καιρό και θα βαρεθείς. Είναι εκείνο που θα σε δελεάσει να περάσεις αρκετά χρόνια μαζί του σαν ένας πιστός σου σύντροφος. Αυτή είναι η αξία του. Σε ό,τι αφορά την κυριολεκτική αξία σε χρήματα, τα 14.700 που καλείσαι να δώσεις για το Comfortline TSI 95hp είναι μια εξαιρετική τιμή, αν λάβουμε υπ’όψη ότι ο βασικός εξοπλισμός είναι αρκετός, ενώ με 1.600 παραπάνω αγοράζεις την Highline έκδοση με τα 115 άλογα και 6-τάχυτο σασμάν. Ο πήχης ανέβηκε πολύ ψηλά και το Polo δικαιωματικά ανήκει στις κορυφαίες και πιο ολοκληρωμένες προτάσεις της κατηγορίας του, αν όχι στην κορυφή…
Δείτε εδώ τις τιμές και τα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου Polo απ’την επίσημη σελίδα της Volkswagen.
[…] Διαβάστε τη συνέχεια στο strivein.gr […]